Warning: file_put_contents(): Only 0 of 7758 bytes written, possibly out of free disk space in /home/bti/public_html/012.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 349

Warning: mkdir(): Disk quota exceeded in /home/bti/public_html/012.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 504
Zasady tworzenia drukowanych materiałów reklamowych w 2016 2018

Przegląd inspiracji na katalogi w 2016

jak tworzyc ulotki i katalogiZarówno katalog firmowy, jak i katalog produktowy powinien być atrakcyjny wizualnie, by spełniał swoją funkcję marketingową. Jednak skuteczność katalogu zależy także od tego, czy spełnia on aktualne oczekiwania odbiorców pod względem estetycznym i funkcjonalnym.

Nigdy nie zapomnij o druku!

Tylko niewiele drukarni w Polsce może pochwalić się tak wysoką jakością druku jak drukarnia internetowa drukomat.pl, kóra oferuje zarówno katalogi szyte jak i katalogi klejone

Więcej grafiki, mniej tekstu

Wskutek przeładowania treścią w przestrzeni internetowej, występuje coraz wyraźniejsza niechęć ludzi do czytania długich bloków tekstowych. Każdy chce uzyskać informację w sposób łatwy i szybki. Dlatego też umieszczanie w katalogu dużej ilości tekstu może znacznie obniżyć jego atrakcyjność w oczach odbiorców. Lepiej postawić na doskonałej jakości grafikę i zdjęcia, natomiast ważne informacje przemycić w formie czytelnych diagramów, przejrzystych tabel, wypunktowań i krótkich haseł.

Doskonała jakość zdjęć

Dotyczy to szczególnie katalogów produktowych. Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, jak powinna wyglądać dobrej jakości fotografia, dlatego pod tym względem nie warto iść na skróty. Profesjonalne zdjęcia wykonane przez kreatywnego fotografa potrafią zdziałać więcej niż najlepsze teksty reklamowe. Warto także pamiętać, że obecnie cenione są duże i wyraźne zdjęcia, dlatego zamiast wielu mniejszych zdjęć, lepiej jest umieścić kilka większych.

Wyraźne zaznaczenie korzyści

Dzisiaj konkurencję wygrywa ta firma, która klientowi obieca największą ilość korzyści. Jeszcze lepiej, gdy te korzyści będą wyjątkowe. Prezentując w katalogu usługi lub produkty warto te korzyści uwypuklić np. widocznym hasłem lub odpowiednim zdjęciem produktu. Informacje o potencjalnych korzyściach są dla klientów dużo cenniejsze niż nudne dane techniczne towaru lub szczegółowy opis usługi.

Estetyka ponad wszystko

Wrażliwość estetyczna wśród odbiorców reklam jest coraz większa i dlatego nawet katalog tak mało atrakcyjnych produktów jak nawozy sztuczne powinien być po prostu ładny. Problem ten dotyczy także jakości papieru oraz samego wydruku, które w katalogach powinny być na najwyższym poziomie. Katalog zaprojektowany byle jak i wydrukowany na tandetnym papierze nie tylko nie zachęci do lektury, ale wręcz może zrazić klientów do firmy.

 

Udostępnij na: